avon

Tidebuy halloween costumes...

Now it is homecoming/ prom/ wedding season. Hope the online dress store below can help.

Long Prom Dresses
Dzisiaj przychodze do was z Haloweenowym przegladem ze sklepu 


Jak wiecie niedlugo Halloween, w niektorych panstwach obchodzony bardzo hucznie z paradami, kostiumami ..w innych raczej nie ..jest to bardzo amerykanskie swieto adoptowane przez europejczykow!

Sklep TIDEBUY przygotowal ogromny asortyment przebran, ubran wlasnie na ta okazje , zobaczcie sami..






Womens Halloween Costumes Strawberry Shortcake 


Wholesale Marie Antoinette Halloween Costumes


Ladies Sexy Witch Fancy Dress Ladies Costumes 




Sexy New Arrival Pink Spandex Uniform Long Style Sexy Clubwear




Maxi Cami Dress with Fringing Fashion Clubwear


Charlie Cut-out Back Detail Mid Dress Red


 
Lovely Lean Court Sexy Euramerican Corset



 Sweet Brilliant Sexy Euramerican Corset



 Cuddly Fury Lion Costume-Halloween Costume


 Popular Queen Sexy Fox Halloween Costume



 Rzeczy ze sklepu sa w dostepnych cenach ,dobrej jakosci, wysylka ponad 97$ jest gratis.
Wiecej kostiumow na Halloween znajdziecie na 


ABY BYC NA BIERZACO Z NOWOSCIAMI I PROMOCJAMI ZAPRASZAM DO SLEDZENIA 

Bawicie sie w przebieranki na Halloween?
Uznajecie to swieto?
BUZIAKI
XOXO




18 komentarzy:

  1. Strój wiedźmy/czarownicy jest genialny! <3
    Kliczek gdzie trzeba ;)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Que genial me encanta el disfraz de bruja!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. heh ja chyba jedynie co to bym ubrała tę czerwoną sukienkę :P

    __________
    a u mnie?
    rozdanie od Oasap!

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie dla mnie. Bawiłam się w przebieranki w podstawówce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czarownico /wiedzma jest fajna:):):)i kotka też ale.....nie wiem czy wyszłabym tak z domu:P
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre kostiumy nawet fajne :) Ale ja już od dawna się nie przebieram za nikogo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne ale strasznie drogie :/

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. so cute ideas for Halloween!
    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorsety mi sie podobają :D Strój wiedźmy jest gernialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This halloween costumes are funny.
    Abrazos desde Costa Rica hoy jueves.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stroje! Niektóre na prawdę przyciągnęły moją uwagę ;)
    Lubię przebierać się w Halloween ^^

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello, This beautiful, beautiful dresses

    http://www.sibaritismosdeinma.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. KOCHAM Halloween.
    Jest to zdecydowanie jedne z moich najukochańszych świąt.
    Uwielbiam te kostiumy, dekoracje, jejku...
    A te kostiumy są świetne. :)

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To takie pogańskie święto :-) myślę że bym żałowała pieniędzy na gotowy kostium, raczej wolałabym zrobić coś sama. I do tego jakiś fajny makijaż czy charakteryzacja :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie bawię się w takie przebieranie ale fajnie dawać cukierki dzieciom przebranym za różne stworki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne kostiumy!
    Najbardziej podoba mi się kostium czarownicy i gorsety :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze wszystkich zdjęć najbardziej podoba mi się strój czarownicy jest super, taki oryginalny :) Jak chodziłam do szkoły, to lubiłam się przebierać, tylko że nie kupowałam gotowych charakteryzacji, tylko zawsze sama kombinowałam sobie jakiś śmieszny strój :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3