niedziela, 19 października 2014

Mokasyny nie tylko dla facetow...

Spdonie typu boyfriend, plaszcze o minimalistycznym meskim kroju, koszule i meskie kapelusze to jesien 2014 roku oczywiscie nie moglo zabraknac typowo meskich butow czyli mokasynow czy derby.. sieciowki przygotowaly ogromna ilosc tych butow do wyboru do koloru..








JAK JES ZESTAWIAC KILKA PROPOZYCJI...






  

 

Co myslicie o mokasynach?
IN OR OUT?

PRZYPOMINAM O KONKURSIE SZCZEGOLY TUTAJ


BUZIAKI 
XOXO

sobota, 18 października 2014

Chodzenie swietnym sposobem na zdrowie...

Chodzenie to najprostsza forma aktywnosci ruchowej nie wymaga ona szczegolnych umiejetnosci czy nakladow finansowych..jest to naturalny wysilek ktory kazdy potrafi wykonywac bez posiadania szczegolnych umiejetnosci chodzimy przeciez od zawsze :)
W efektywnym chodzeniu moze nam pomoc tzw.krokomierz badz dostepne bezplatnie aplikacje mobilne ,chodzenie powinno byc dla nas sama przyjemnoscia zwlaszcza, ze w zyciu codziennym o tym zapominamy uzywamy roznego rodzaju srodkow kominkacji miejskiej czy samochodu.
Regularne chodzenie jest zbawienne dla naszego organizmu, zwlaszcza w profilaktyce chorob sercowo naczyniowych, uwalnia nas od stresu pomaga w odchudzaniu, zbawienny wlpyw spacerow na nasz organizm jest ogromny!
Chodzenie stabilizuje cinienie krwi, dotlenia organizm, i sprawia ze wszystkie nasze miesnie pracuja dzieki czemu cialo wydaje sie bardziej wysportowane i nabiera pieknego tonu miesniowego.

 

Jak chodzić prawidłowo?

W rekreacji ruchowej wazna jest systematycznosc. Najlepsze efekty dla zdrowia i samopoczucia osiagniesz spacerujac codziennie i odpowiednio intensywnie. Do chodzenia nie musisz sie specjalnie przygotowywac, jednak istnieje kilka sposobow by spacer był przyjemny i przyniosl jak najlepsze efekty:
•    komu w droge, temu buty na płaskiej, elastycznej podeszwie oraz niekrepujacy stroj
•    rozluzniajace cwiczenia oddechowe na poczatek i koniec marszu
•    wyprostowany tulow i rozluznione miesnie barkow
•    wdechy nosem, wydechy ustami
•    energiczne tempo, bez zbednych przerw i postojow
•    poczatek spaceru nie wczesniej niz 2 godziny po jedzeniu, kolejny posiłek najwczesniej ok. 45-60 minut po wysilku
•    lekko ugiete rece pracujace tuz przy ciele
•    systematyczne zwiekszanie liczby krokow, dzieki parkowaniu daleko od domu badz pracy, wysiadanie 2-3 przystanki przed celem, korzystanie ze schodow zamiast windy
•    staraj sie robic 10 tys. krokow dziennie – zgodnie z badaniami WHO takiej liczby potrzebujesz do utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia.

 W czasie chodzenia możesz spalic nadprogramowe kalorie. Podczas godzinnego marszu w srednim rytmie stracisz ich ok. 600, a w trakcie powolnego spaceru ok. 172. Przechodzac jeden kilometr spalasz ok. 73 kalorie. Intensywnosc spalania zalezy od uderzen tetna na minute i czasu poswieconego na wysiłek.



Lubicie chodzic?

PRZYPOMINAM O KONKURSIE WYGRAJ JEDEN Z 3 SWETERKOW IDEALNYCH NA JESIEN
O SZCZEGOLACH


BUZIAKI 
XOXO

czwartek, 16 października 2014

Tidebuy Cybermonday...

Madra zakupoholiczka wie ze w sklepie


mamy tzw cyber tydzien, czyli tydzien wielkich zakupow za mala kase :)
Mozemy calkowicie odnowic nasza jesienna garderobe ..od plaszczy kurtek poprzez buty i bizuterie zeby zablyszczec tej pochmurnej deszczowej jesieni ...
Wyprzedaze nawet do -90% zajrzyjcie sami bo naprawde warto..
W czasie cyber tygodnia wiekszosc produktow podlega gratisowej wysylce !!
Promocja jest od1/12-05/12 czyli nasze zakupy przyjada tuz przed gwiazdka czy nowym rokiem !



2014 Cyber Monday Sales & Deals Tidebuy

Smart shoppers know they can count on Tidebuy for the very best deals during Tidebuy 2014 Cyber Monday Weeks.
From dresses, scarves, and trench coats to bed sets, jewelry, and shoes, Tidebuy 2014 Cyber Monday sales includes everything on your shopping season checklist at unbeatably low prices-up to 90% off! And you can buy all these as your 2014 Christmas gifts or 2015 New Year gifts. Plus, during Cyber Monday deals weeks enjoy FREE SHIPPING on most of our items.


Oto kilka przykladowych ciuszkow ktore mozna nabyc w sklepie 



White Nine Ponit Sleeve Furry Overcoat


Solid Color Turndown Collar Cape


Chic Multi-Color Split Long Sleeve Loose Knit Cardigan 



Faux Fur Button Decorated Snow Flat Boots For Women 

Best Quality New Arrival Rivet Korean Style Leather Women's Shoulder Bag

Elegant Black and White PU Tiny Clutch Bag 

New Boutique Long Sleeve Backless Pearl Sexy Dress


Multi Color Hooded Long Sleeve Thicken Overcoat 



New Arrival Long Sleeves Solid Color Long Thick Hoodies


ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIE ZE STRONKA :)
POLUBIENIA 



BUZIAKI
XOXO