niedziela, 26 kwietnia 2015

Idealna sukienka..

Maj jak wiemy to czas roznego rodzaju imprez..a to Pierwsza Komunia, a to wesele najlepszej przyjaciolki.
Sama nie wiem czemu maj cieszy sie tak duza popularnoscia jesli chodzi o imprezy..byc moze kazdy liczy na cudowna majowa pogode:) Soczysta zielen drzew budzacych sie do zycia po szarej zimie, powiedzmy sobie szczerze maj to piekny miesiac!!!

Poszukajmy wiec idealnej sukienki odpowiedniej na majowa okazje..









Macie jakies imprezy okolicznosciowe ?
Kreacja juz wybrana?

kto moze bardzo prosze o pomoc w klikaniu


Z gory wszystkim dziekuje za pomoc:*

BUZIAKI
XOXO