avon

Fredzel trend..

Torby z fredzlami opanowaly wybiegi, w sezonie jesien zima 2014/2015 projektanci doczepili frendze doslownie wszedzie , do skorzanych brazowych torebek , poprzez worki, plecaki na wieczorowych kopertowkach konczac.
Fredzle sa roznej szerokosci i dlugosci oraz w roznych kolorach.


Torby z fredzlami zazwyczaj kojarza sie z epoka dzieci kwiatow, teraz mozemy je zobaczyc w stylizacjach hippie, ale rowniez eleganckich, swietnie wygladaja z garniturem futerkiem czy wieczorowa sukienka, mozliwosci tworzenia lookow z fredzlowymi torebkami jest nieskonczona zalezy od naszej fantazji! Klasyczne zestawienie to oczywiscie dluga cyganska spodnica przepaska i na glowie , czy tez na kowbojke z teksanskimi botkami..


 Jednak moda to lamanie zasad i kanonow wiec zestawiajmy jak nam sie podoba..najwazniejsze zeby bylo fredzlasto kolorowo i nietuzinkowo!

Zobaczcie sami co przygotowali dla nas projektanci..i jak zestawili fredzle..
















CO MYSLICIE O TYCH FREDZLASTYCH CUDACH?
MNIE OSOBISCIE BARDZO SIE PODOBAJA MAM PARE TOREBEK Z FREDZLAMI


PRZYPOMINAM O KONKURSIE DZISIAJ OSTATNI DZIEN
SZCZEGOLY 
BUZIAKI
XOXO


37 komentarzy:

  1. Przedostatnia jest śliczna:)

    lekcjewkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiac nie za bardzo podobająmi się takie torebki, ale każdy ma inny gust :)

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki z Oasap ? :)

    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. love these bags!!!They are wonderful! love this trend! great post!

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I've already bought a fringed bag!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się podobają takie torebki, najlepsze są zamszowe w brązowym kolorze <3

    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię frędzle przy torebkach, ale nie takie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. frange, mi piacciono!
    baci
    http://sofiscloset.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie do końca przepadam za frędzlami

    OdpowiedzUsuń
  9. Great items! ...Thx for sharing..:-)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. it is not my style, but I like to see different things.
    Un martes muy pura vida desde Costa Rica..

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się bardzo podobają takie torebki! Zamierzam sobie taką kupić :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. niezły post, naprawdę fajny i ciekawy zostane tu na dłużej obserwuję

    sniadanielejdis.blogspot.com poklikasz w ostatnim poscie na linki bardzo prosze, wiele to dla mnie znaczy a dla Ciebie to tylko chwila ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. niektóre całkiem ciekawe, w ogóle teraz jest modny taki styl boho :)
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi marzy się czarny worek z frędzlami!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. niektóre są całkiem okej :) ale ja z nimi nie przepadam;3
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przekonują mnie frędzle, ale niektóre są nawet fajne :)

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mi frędzle trochę się nie podobają. Ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. średnio mi się podobają te frendzle wszędzie ;)
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się ten trend! ta śliwkowa jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. niektóre naprawdę są fajne, np. ta śliwkowa , nr4, jest super!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze lubiłam `frędzle` przy torebkach. (nawet posiadam jeszcze dwie stare torebki :D ). Fajnie , że znowu powróciły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Me rechiflan los bolsos con flecos, es que no me pueden gustar más!!!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. też nie dla mnie, chyba powrót mody z poprzednich lat ogólnie nie jest dla mnie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. They are all super cute bags !

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedyś były modne takie torby (jak byłam mała haha) wtedy mama taką miała a ja jej robiłam warkoczyki z frędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam gdzieś doczepiane frędzle do torebki, muszę je w takim razie odszukać i z powrotem przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie się frędzelki podobają, ale u kogoś:) Mnie nie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Frędzle są super, hmmm... muszę pędzić na zakupy:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Non mi fanno impazzire, ma sulle borse mi piacciono ^__^
    http://antonailsandmakeup.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  30. mam z długimi frędzlami, są mega (:

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się podobają torebki z frędzelkami :) Mam jedną czarną taką małą torebkę z długim paskiem i bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3