avon

Botki vs kozaki..

Jak co roku w sezonie jesien zima na sklepowych polkach pojawiaja sie nasze ukochane botki i kozaki..must have kazdej jesieni i zimy, bo jak to stawic czola brzydkiej pogodzie bez odpowiedniego obuwia.
Wybor jest ogromny do wyboru i koloru , kazda fashionistka znajdzie swoja ukochana wymarzona pare albo i dwie:)

Oto przeglad jesienno zimowego obuwia najpopularniejszych sieciowek, ceny sa na kazda kieszen..nic tylko kupowac ..


 BOTKI





 

 VS

KOZAKI










Wszystkie zaprezentowane modele dostepne sa na:

A wy co wybieracie stylowe botki czy wygodne i cieple kozaki?
Ja jednak botki choc kozaczek tez sie przyda :)
BUZIAKI
XOXO

41 komentarzy:

  1. ojej połowę to bym z nich chciała;)

    ______________
    a u mnie?
    must have w torebkach i butach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie bardziej wolę botki ! :)
    A najlepiej oficerki ;D

    Pozdrawiam :* :)
    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na teraz pewnie botki
    ale ciepł;e, wygodne kozaczki też bym przygarnęła !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę botki, ponieważ zdecydowanie lepiej mi się w nich "wybiera" niż w kozakach ;)) Niestety, ale w przypadku tego drugiego często ciężko jest mi znaleźć ideał :)

    stylstynka.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne buciki ;) podobają mi się botki ale wolę kozaki z „futerkiem” bo mi ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I like this kind of shoes.
    Espero que te encuentres pura vida hoy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę botki <3
    Muszę się wybrać do sklepu aby takie kupić <3
    http://dyaara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wolę botki :D

    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie
    *a tak przy okazji zapraszam na linkowanie, czyli pomoc innym blogom :)
    http://rilseee.blogspot.com/2014/10/linkowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. this selections are so beautiful its hard to choose from.x
    www.deemako.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze na zimę wybierałam kozaki a na jesień botki, ale w tamtym roku kupiłam sobie botkokozaki czyli do połowy łydki i na razie nie potrzebne mi kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely boots!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mogłabym się zdecydować na jedną parę, więc zawsze mam i kozaki i botki;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Great items! Nice post, really interesting! xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze botki *.* zakochałam się chyba ♥

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie od wielu lat botki! ;)
    Fajne propozycje!
    Buziki
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie botki ! :D Ale kozaczki też się przydają :)
    Jakbyś miała czas to zajrzyj do mnie :**
    Pozdrawiam,
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne butki ;D
    Właśnie.. przypomniałaś mi, że muszę zrobić must have na blogu :D Dzięki :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ale sliczne! kozaki przepiekne :)
    pozdrowienia, jola
    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jednak wolę martensy :) chociaż kolekcja całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wolę botki
    Pozdrawiam
    lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. w mega zimne dni wybieram kozaki, jestem zmarzluchem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam botki, ale mam jedną parę kozaków, które są mega ciepłe i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne kozaki są dla mnie zbyt "szykowne" jak na codzień do szkoły, więc wybieram botki :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja kocham i te i te, ale chyba botki częściej noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. preciosas botas me encantan!!
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zdecydowanie wolę botki! ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gorgeous selection of boots! Makes me want to buy a few
    x

    http://bffbestfootforward.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing boots *O*
    http://moonisnotaliar.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  29. Great post ! Beautiful boots!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  30. mi botki na takim obcasie zdecydowanie się nie podobają, wolę płaskie albo standardowe szpolki

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardziej podobają mi się botki... kozaczek też się przyda, ale to na ciężkie dni :P Ciekawe jakie ja sobie sprawię w tą zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I love both!!!
    Anto
    http://antonailsandmakeup.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  33. Botki mi się bardziej podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mogę się zdecydować tu elegancko a tu ciepło.... :) Wybieram.... a co mi tam kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Botki moim zdaniem lepsze : ) Jeszcze jak są czarne <3

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3