sobota, 7 maja 2016

Dezzal...

 W tym sezonie wiosenno-letnim jak wiemy kroluja odcienie rozu tzw.kolor rosa quartzo, kolor ktora kazda kobieta powinna miec w swojej szafie..mega kobiecy pasujacy zarowno brunetce jak i blondynce. Nie wazne czy masz blada cere czy oliwkowa w tym kolorze kazdemu ( niemal kazdemu) jest do twarzy.
Temperatury znaczie sie ostatnio podniosly wiec szukajmy czegos letniego w tym kolorze!!!

Ostatnio odkrylam sklep 
Znacie?

Jesli nie to koniecznie do niego zajrzyjcie!!
Maja swietny asortyment ubran i nie tylko w bombowych cenach!!

No ale wracajac do najbardziej modnego koloru w tym sezonie, nastawilam sie na poszukiwanie sukienki, sezon komunijny w pelni, sa tez matury, obrony prac magisterskich wiec okazji w maju nam nie brakuje!

Przegladajac oferte sklepu DEZZAL nastawilam sie na poszukiwanie nietuzinkowej sukienki wlasnie w kolorze pudrowego rozu, doskonale pasujacej na roznego rodzaju okolicznosci.
Z odpowiednio dobranymi dodatkami z pewnoscia idealnie sie spisze naprzyklad na komunijnej imprezie.

OTO CO ZNALAZLAM:







Czyz nie sa urocze , kolor pudrowy roz jest mega kobiecy!!!
Ja osobiscie jestem zauroczona tym kolorem!!
Juz wiem w czym czesto bede widywana na ulicy w pudrowym rozu!!

A teraz cos wiecej o sklepie DEZZAL..
Przywiazuje on ogromna wage do panujacych modowych terendow , znalesc w nim mozna nietuzinkow modne ubrania w przystepnychcenach.
Asortyment w szczegolnosci przypadnie do gustu mlodym osobom szukajacych unikatowych nowosci..w szczegolnosci osoba ktore lansuja mode miejska..cenia sa komfort i orginalny wyglad.
Chcesz sie wyroznic na ulicy?
Masz dosc kopiowania lookow sieciowek i byc kolejna dziewczyna ubrana tak samo na ulicy ?
Koniecznie zajrzyj do tego sklepu z pewnoscia nie pozalujesz a zyskasz super modny i na czasie wyglad!!

Jak w kazdym sklepie online masz prawo do zwrotu jezeli wybrany ciuch nie przypadl ci do gustu.
Platnosc odbywa sie tradycyjnie jak wszedzie za pomoca
-karty kredytowej
-paypal

Wysylka za pomoca kuriera platna natomist jesli wybierzemy przesylke zwykla powyzej 59$ jest ona gratis, jezeli nasze zakupy sa za mniejsze pieniadze placimy jedynie 4.99$

Sklep oferuje roznego rodzaju promocje i wyprzedaze, wiec czemu do niego nie zajrzec to zajmie tylko minutke !!
Przy registracji dostaniemy 10% upustu na zakupy!
Jezeli mamy jakies problemy co do rozmiaru czy cos innego zawsze mozemy skonsultowac sie z operatorem za pomoca LIVE CHATA!
Z pewnoscia ktos poda nam pomocna dlon.

Zapraszam!!!!

14 komentarzy:

  1. Nie znam sklepu ale rzeczy mają fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda! Sklep spotykam po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudrowy róż to swietny kolor, pewnie bedzie teraz królował wszedzie :-)

    Zapraszam do mnie
    www.lady-emi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale ubrania niczego sobie :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka z koronko - śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nice look http://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Kliknęłam w link, jeśli to cos pomoże :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego sklepu, ale podoba mi się fason pierwszych trzech sukienek, więc chętnie tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z Ciebie to niezła maniaczka zakupowa ;) o sklepie nigdy nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3