avon

Sammydress...

W dzisiejszych czasach zakupy online staly sie bardzo a to bardzo powszechne, ktora z nas nie spedzila godzin przed komputerem przegladajac propozycje roznych sklepow internetowych, poszukujac jakies jedynej orginalnej, unikatowej sukienki, bluzki czy sweterka?

Znajdujesz sie w grupie osob ktore unikaja zakupow online jak ognia!?
 No coz ja do tej grupy nie naleze uwielbiam surfowac w sieci szukajac ubran.

Lata w ktorych zyjemy bardzo nam w tym pomagaja, ogolnodostepny internet, telefony z 24 godzinnym podlaczeniem do sieci, tablety i inne cuda. Wystarczy wsiac do tramwaju czy innego srodka komunikacji aby przujzec sie dziwnemu zjawisku: kazdy grzebie w telefonie , jedni przegladaja fejsa, insta czy maile..
Inni ta chwile wykorzystuja na poczytanie newsow, gosipow czy na przejrzenie ofert jakimi sa bombardowane nasze maile...niemal codziennie wysylane sa oferty sklepow; a bo to znizka, a bo to gratisowa wysylka czy inna promocja.

Osobiscie uwielbiam kupowac rzeczy online, powodow jest kilka: sklepy ktore sa w moim guscie nie sa dostepne w moim miescie, buty kupuje tylko i wylacznie online, powod brak na sklepowych polkach numeru 41 ( mam stope jak chlop) lubie ubierac sie w rzeczy unikatowe tzn gdy wyjde na ulice nie widze stad kobiet ubranych tak jak ja.
Kosmetyki rowniez lubie kupowac online, zawsze znajde jakas fajna promocje i na koniec ten dreszczyk emocji kiedy to kurier dzwoni do twych drzwi z biciem serca otwierasz potwierdzasz odbior i z rumiencem na twarzy otwierasz pake... myslac tylko o tym, zeby rozmiar byl dobry!!!

Sklepow oferujacych zakupy online mamy pod dostatkiem, od znanych sieciowek po ekskluzywne markowe sklepy.
Bardzo popularne stalo sie rowniez kupowanie w sklepach azjatyckich, cony sa przystepne a ubrania unikatowe , ciesza sie one ogromna popularnoscia wsrod szafiarek.
W szczegolnosci przypadl mi do gustu sklep 
Znacie go?
Oferuje on szeroka game ubran dla niej i dla niego rowniez dla dzieci , dodatkowo znalesc tam rowniez mozemy roznego rodzaju akcesoria: buty, torebki, okulary, akcesoria do wlosow, wyposarzenie do mieszkania i ogrodu.
Wszystko unikatowe i w bardzo fajnych cenach.
Dla mnie bardzo wazna jest przejrzystosc strony, chce latwo i szybko znalesc co mnie interesuje bez marnotrawienia czasu.
Strona sklepu SAMMYDRESS jest bardzo profesjonalna, wszystko upozadkowane jest wedlug kategorii, dodatkowo mozemy zawezic obszar naszych poszukiwan poprze roznego rodzaju filtrow.
Szukam na przyklad sukienki, filtruje wiec dostepne poprzez dlugosc ktora mnie interesuje, material, kolor, kroj.
Bardzo ulatwia to poszukiwania, nie musze przegladac 50 stron.

Na glownej stronie znajduja sie roznego rodzaju bannery z promocjami:







Mozemy rowniez robic zakupy wybierajac kategorie ktora nas interesuje: na przyklad 


Czyz nie pomyslowa inicjatywa?
Ja jestem jak najbardziej na tak!!!

Szukam okularow..
Tarammmm, 
NAJNOWSZE MODELE OKULAROW PRZED MOIM NOSEM



Cos wiecej o tym sklepie:
Platnosc tradycyjnie jak nimalze w kazdym sklepie online odbywa sie za pomoca karty kredytowej lub PayPal lub przelew bankowy, Western Union. 
Wysylka miedzynarodowa, klient wybiera sobie rodzaj przesylki , zwykla poczta badz przesylka eksper za pomoca kuriera.
Wszystkie przesylki posiadaja numer do monitoringu, w kazdej chwili mozesz dowiedziec sie gdzie w tej chwili znajduje sie twoja przesylka.

Oto lista panstw do ktorych wysyla sklep...

United States, Canada
United Kingdom, France, Spain, Germany, Netherlands, Ukraine, Japan, Belgium, Denmark, Finland, Ireland, Norway, Portugal, Sweden, Switzerland
Brazil, Russia, Italy, Argentina, Chile, Mexico
Russia, Brazil
Latin America.

Jezeli nie jestes zadowolona z zakupu masz prawo do zwrotu pod jednym warunkiem ubrania musza zosta odeslane w idealnym stanie, w orginalnych opakowanich, z metkami i nie uzywane!!
Jezeli w twojej przesylce brakuje czegos za co zaplacilas wystarczy skontaktowac sie z obsluga klienta aby rozwiazac problem: mila pani lub pan operator z pewnoscia Ci w tym pomoze.

Jesli natomiast masz problem z wyborem rozmiaru badz z czym innym wystarczy skontaktowac sie ze sklepem za pomoca LIVE CHAT...ktos z pewnoscia rozwieje twoje watpliwosci i profesjonalnie doradzi.

Mozna rowniez nawiazac wspolprace ze sklepem w celach zarobkowych poprzez zapisanie sie do tzw affilate program.

Jak on dziala: proste!!
Masz swojego bloga wystarczy miec banner Sammydress, wszystkie zakupy dokonane poprzez link przekierowywujacy z twojej strony przyniosa ci dochody.
Jak wysokie?
Od 3-15% od zakupow.


Otym jak przeprowadzisz marketing zalezy od Ciebie, poprzez promowanie sklepu robiac roznego rodzaju posty, poprzez kupony, znizki czy tez zwykly banner.



Wiecej o tym programie znajdziesz 

Sklep prowadzi rowniez inicjatywe SUPER SAVING WITH S POINTS.



Za kazdy zakup, rejestracje otrzymujemy punkty ktore pozniej uzywamy przy zakupach aby otrzymac znizke.
Wiecej o tej inicjatywie dowiesz sie 
Czego chciec wiecej miejsce perfekcyjne dla szalonej zakupoholiczki czyz nie???

Zapraszam was do odwiedzenia slepu 
z pewnoscia nie zmarnujecie swojego czasu!!!



Macie jakies doswiadczenia z tym sklepem??
Moze sie podzielicie?
BUZIAKI 
XOXO

20 komentarzy:

  1. Niestety nie pomogę Ci :( nie znam sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie znam sklepu. :(

    http://evelinololove.blogspot.com/2016/04/nowy-obiektyw-nikkor-50mm-18g.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Sammydres nir slyszalam ale zerkne i zobacze co ma ciekawego moze mi die cos spodoba. Zapraszam ciebie do mnie pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nigdy o tym sklepie.. Ale chętnie zobaczę co można u nich kupić ;)
    Obserwuuuje!! :* Zapraszam do mnie :) Mam nadzieje ze moj blog spodoba Ci sie tak jak mi Twój i dodasz mnie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Si, la conozco y mi experiencia es positiva. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś unikałam zakupów online, ale teraz coraz częściej przekonuje się do takiej formy zakupów :)
    pozdrawiam
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nigdy o tym sklepie
    http://0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: great online store. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely shop indeed! thanks for sharing info and reminding about it!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz widzę ten sklep... wolę robić zakupy w sklepach stacjonarnych...

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam, ale jeszcze u nich nic nie zamawiałam :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  12. Great picks. Love them all
    x Marlia

    marliafransiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Loving it - great post!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Seems to be a cool shop!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Looks like very interesting brand! Thanks for sharing.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Do Polski nie wysyłają? Czy coś przeoczyłam?

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3