avon

Rompers..must have tegorocznego lata..

W tym roku nie moze zabraknac w naszej szafie rompersow, playsuitow czyli jednoczesciowych kombinezonow.
Przez jednych kochane przez drugich znienawidzone ze wzgledu na to iz troche komplikuja nam zycie, przy niektorych czynnosciach niestety trzeba z siebie wszystko zrzucic, wiecie o czym mowie :)
Aczkolwiek sa super cool!! Mozna z nimi stworzyc niepowtarzalne dzienne jak i wieczorowe looki!!
Dla mnie sa jak najbardziej IN !!!

Fajowa promocje przygotowal dla milosnikow letnich kombinezonow sklep 


Wybor jest tak duzy ze mozna dostac zawrotu glowy, kazdy moze znajsc cos dla siebie , kombinezony sa dostepne niemlze w kazdym kolorze wiec niech zyje fantazja i lato!!

Oto co wpadlo mi w oko, i co chetnie zalozylabym na siebie tegorocznego lata!

















Jak dla mnie sa super i z pewnoscie niejeden zagosci w mojej szafie!

A wy co sadzicie ?
Zalozylibyscie?

ZAPRASZAM DO ZAJRZENIA NA STRONKE 


Znajdziecie tam kombinezony w super promocyjnych cenach!!
Wiec naprawde warto skorzystac!


BUZIAKI
XOXO

34 komentarze:

  1. Świetne są te kombinezony - osobiście bardzo je lubię :) P
    http://www.skezjablog.eu/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kombinezony, mam kilka w swojej kolekcji, muszę poszukać jeszcze jakiegoś z długimi nogawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham kombinezony! Pierwszy i ostatni - miazga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. W tej drugiej propozycji sie zakochałam

    ___________________
    Rozdanie od oasap
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥Nice selection especially 4, 6, 7 !
    WWW.HEKYMA.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi takie kombinezony bardzo się podobają!:) Chciałabym sobie sprawić jakiś ładny w tym roku!:) Ten ostatni żółty z Twoich zdjęć jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się, szczególnie ten w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely stuff, dear!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam wszystkie linki,buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. I absolutely love rompers! They are easy to wear and still super glam.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. great selection, love the 4th roper

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie kombinezony <3

    OdpowiedzUsuń
  13. rampersy uwielbiam ale na mojej córki porawi rocznej wygldą cudnie w takich czymś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne ubrania!!! Obserwuję i zapraszam do siebie. Mam wielką prośbę mogłabys kliknąć w link pod zdjęciami przy ubraniach napis KLIK bardzo mi zależy na współpracy z tym sklepem ;-) http://olaholly.blogspot.com/2015/05/coca-cola.html

    OdpowiedzUsuń
  15. A great wishlist

    www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kombinezony <3

    blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno bym założyła i poszukuję jakiegoś ciekawego :)
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  18. super:) kombinezon chętnie bym widziała w mojej szafie:-p

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega ciuchy!

    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. so many great rompers

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home

    OdpowiedzUsuń
  21. Me encantaaa una selección genial
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot,com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. poklikane, ładne rzeczy wybrałaś :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing sellection
    http://retromaggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja uwielbiam kombinezony ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love rompers in general and your selection, too!
    xx from Germany/Bavaria, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie ta kłopotliwość kombinezonu mnie trochę odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie kombinezony! Świetne pokazałaś ;)

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  28. W takim krótkim bym wyglądała strasznie:D Kombinezony są raczej nie dla mnie..:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3