avon

Etniczny wzor..must have tegorocznej letniej szafy..

Kombinezonyi sukienki w etnicznych wzorach to must have tegorocznego lata ..w polaczeniu z odpowiednimi akcesoriami spewnoscia stworza niepowtarzalny letni look, a jesli dojdzie do tego piekny brazowy kolor skory :) szkoda gadac!!




kup tu / buy here


kup tu / buy here



kup tu / buy here





JAK DLA MNIE TAKIE PRINTY TO BOMBA SWIEZY DZIEWCZECY LETNI LOOK TEGO NAM TRZEBA TEGO LATA CZYZ NIE?
A CO WY MYSLICIE O TAKICH PRINTACH?
IN CZY OUT?

PROSBA KTO MOZE PROSZE O 


CHETNIE SIE ODWDZIECZE :*

BUZIAKI
XOXO

16 komentarzy:

  1. wow really cool selection!

    New outfitpost up on my blog. Let me know what you think about it :)
    http://retrostreetstation.blogspot.de/2015/05/green-coat-and-cut-out-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wzory mega mi sie podobają! Aż sie lata doczekać nie mogę!
    Poklikane
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie wzorki na kombinezonach kojarzą minusie z beztroskim latem :) pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wzory są super! Najbardziej mi się podoba pierwszy kombinezon :)
    U mnie na blogu kupon na Born Pretty :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wzory bardzo mi się podobają. Muszę upolować jakiś kombinezon na lato ;))

    blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te kombinezony! Sama poluje na jakiś na lato :) Poklikałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są te ciuchy :-)

    http://gloriousdolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zaopatrzam się powoli w takie wzory :) Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te wzory! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie wzorzyste ubrania!
    Najlepsza ta sukienka druga :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  11. These are gorgeous and perfect for the summer! Love the first 2 the most :)

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane. Oczywiście piękne *.* Kocham rzeczy w takim stylu!

    Przełamałam się. Może ktoś przeczyta mój szczery post, nowy początek :D
    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne te wzory ja myślę właśnie o kombinezonie w takie wzory ale nie mam gdzie w tym chodzić ;/

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pierwszym i czwartym obrazku są wspaniałe stroje. Każda kobieta powinna mieć jeden z nich.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Tym razem recenzja wybitnej moim zdaniem książki.
    Jeśli to nie problem to proszę o kliknięcie plusika w Google.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  15. wzory super, mam coś z tamtego roku ale jak coś w tym stylu znajdę to na pewno kupię (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się druga sukienka,ale nie wiem czy by mi pasowała. Poklikałam, jak możesz to kliknij u mnie w Choies http://www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/2015/05/choies-w-codziennym-stylu.html i jutro w Dresslink. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3