sobota, 27 lutego 2016

Chleb bananowy..

Macie w domu baaaardzo dojrzale banany, ktore sa tak slodkie ze az ciezko je zjesc..doskonale, mozecie z nich upiec chleb bananowy.
Bardzo prosty bez dodatku tluszszczu i cukru tylko banany, maka i jajka.
Idealne dla fitmaniakow z duza iloscia bialka i wysokiej jakosci wegli.


SKLADNIKI:
1 DUZY DOJRZALY BANAN
1,5 SZKLANKI PELNOZIARNISTEJ MAKI
0,5 SZKLANKI PLATKOW OWSIANYCH
50 G IZOLATU BIALKOWEGO ( JA UZYLAM O SMAKU BANANA)
1,5 LYZECZKI PROSZKU DO PIECZENIA 
4-5 LYZEK MLEKA



WYKONANIE:
Mega proste zajmie doslownie 3 minuty, banana blendujemy z jajkiem dodajemy reszte skladnikow, gladka mase przekladamy do keksowki wylozonej papierem do pieczenia.
Pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 180° przez 40 min, pod koniec pieczenia patyczkiem sprawdzamy czy ciasto jest suche w srodku jesli tak to nasz chleb jest gotowy, jesli nie przedluzamy czas pieczenia az patyczek bedzie calkowicie suchy.
Jezeli masz ochote do masy mozna dodac orzech, rodzynki lub inne bakalie, polecam z dodatkiem nasion Chia.

Idealnie sie sprawdzi na sniadanie posmarowany maslem orzechowym i plasterkami banana na wierzchu.

SMACZNEGO!!!

wtorek, 23 lutego 2016

Olejek arganowy do wlosow z firmy Bioelixire..

Olejek arganowy jest produktem regeneracyjnym, idealnie nawilza wlosyi chroni je przed czynnikami zewnetrznymi.
Nadaje im polysk, likwiduje matowosc zwlaszcza wlosom farbowanym, nadaje im miekkosc i zapobiega rozdwajaniu koncowek.
Olejek arganowy firmy Bioelixire dodatkowo wzbogacony jest o olejek jojoba i slonecznikowy.

Producent poleca nanoszenie olejku na wilgotne wlosy aczkolwiek u mnie doskonale sie sprawdza na wlosach suchych, zwlaszcza po prostowaniu ich prostownica nadaje im pieny polysk i co najwazniejsze nie natluszcza ich ( oczywiscie stosujac niewielka ilosc produktu)
Dodatkowo stosowac mozna ten olejek jako dodatek do farb, idealnie chroni wlosy podczas farbowania i nadaje piekny polysk.



Z pewnoscia wroce do tego olejku jak tylko bede miala okazje, pieknie pachnie i nadaje wlosom lsniacy wyglad.
Dostepny jest w Rossmannie w cenie 9 zlotych wiec za darmo w porownaniu do innych olejkow znanych firm.
Pojemnosc 20 ml, ale starcza na bardzo dlugo, wystarczy uzywac niewielka ilosc.

Polecam!!!!

poniedziałek, 22 lutego 2016

Cudowne wlasciwosci octu jablkowego...

Dzialanie lecznicze octu jablkowego znane juz bylo w starozytnym Egipcie i wsrod Rzymian..angielskie przyslowie mowi zjedz jedno jablko dziennie a zapomnisz dorge do lekarza, podobnie jest z octem jablkowym gdyz wszystkie pozyteczne substancje zawarte w jablkach przechodza do octu w procesie fermentacji.

Idealnie usuwa toksyny , pomaga w leczeniu miazdzycy i w utrzymaniu szczuplej sylwetki.
Rzyspiesza trawienie i pomaga w wydzielaniu kwasu zoladkowego, pomaga w trawieniu tluszczy  dlatego tez jest skladnikiem wielu dan miesnych czy salatek ( zwlaszcza tych ciezkostrawnych)
Zawiera duza ilosc potasu, wapnia fosforu i sodu.
Zawiera rowniez znaczaca ilosc witaminy E, ktora jak wiem jest przeciwutleniaczem.
Ocet z jablek jest wazny rowniez dla systemu nerwowego i ukladu krazenia.

Wiele chorob bierze sie z niedokwaszenia zoladka, bialka nie sa dobrze trawione aby temu zapobiec nalezy wypic ocet jablkowy ( dwie lyzki ) rozcienczony w wodzie , dla oprawy smaku rowniez mozna dodac troche cytryny lub lyzeczke miodu.
Tak przygotowana nalewke pijemy 10-15 min przed posilkiem.
Szybsze trawienie rowna sie szybkiemu odchudzaniu, dodatkowo ocet doskonale sprawdza sie u osob chorych na anemie, pobudza produkcje krwinek czerwonych.
Uwaga jesli masz wrzody ocet jablkowy nie jest dla Ciebie!!

Spowalnia wzrost poziomu cukru we krwi, kwasowatosc octu dodanego do posilku sprawia ze ma on nizszy indeks glikemiczny.
Wypicie octu zmniejsza apetyt, czyli w rezultacie zjesz mniej, a podziekuje ci za to twoje cialo ktore stanie sie szczuplejsze.

Ale to nie koniec cudownych wlasciwosci octu, mozemy stosowac go rowniez w formie nie rozcienczonej na wypryski, lub rozcienczony jako tonik regulujacy wytwarzanie sebum.
Mozna stosowac go rowniez jako plukanki do wlosow, przeciw wypadaniu i przetluszczaniu sie.
Lagodzi bol przy oparzeniach idealnie sie sprawdza w formie okladow na ugryzienia owadow i roznego rodzaju opuchlizny.


Jesli chcesz sama zrobic ocet jablkowy nic prostszego, umyj kilka jablek pokroj je na male czastki wraz ze skorka i gniazdami nasiennymi, umiesc je w duzym sloiku i zalej przegotowana woda z cukrem ( jedna lyzka cukru na jedna szklanke wody)
Naczynie zamknij obwiazujac je plocienna sciereczka, czas fermentowania jablek to okolo 4 tygodnie.
Od czasu do czasu mieszaj calosc drewniana lyzka kiedy nalewka przestanie sie burzyc ocet jest gotowy, przecedz go i rozlej do butelek.


Jesli nie chcesz sie bawic w produkcje wlasnego octu zawsze mozesz sie wybrac do sklepu z ekologicznymi produktami i zakupic ocet BIO, ja tak zrobilam, uzywam go codziennie i moge powiedziec ze juz zauwazylam jego efekty.

Dodaje go do salatek, i pije przed kazdym posilkiem, faktycznie zmniejsza apetyt przetestowane na mojej osobie!! :)

A Ty znasz wlasciwosci octu, kiedys stosowalas?










niedziela, 21 lutego 2016

Trend 2016 ...kurtka bomber..

Jezeli nie masz kurtki bomberki lub kurtki typu bejsbolowka koniecznie ja zakup!!!Modna ulica w tym sezonie bedzie nosic takie kortki, projektanci oszaleli na ich punkcie.
A jak jest historia kurtki bomber, czy wiesz?
Pojawila sie ona w latach 50 i byla to kurtka przeznaczona dla pilotow tzw pilotka , charakteryzowala sie krotkim krojem, zamkiem blyskawicznym i brakiem kolnierzyka.
Wprost z pasu startowego kurtka ta trafila na wybiegi i stala sie tegorocznym hitem!!!!
Idealnie pasuje do koronkowych sukienek, eleganckich spodni czy wydartych dzinsow..tutaj nasza wyobraznia zestawien ma pole do popisu.
Ubieraj ja ze szpilkami i sportowymi butami, zastosowanie bomberki nie ma limitow!!!








source:internet


CO MYSLICIE O TYCH KURTKACH?
IN CZY OUT?

wtorek, 16 lutego 2016

Krem wygladzajacy Garnier 5 sec Perfect Blur...

PL.

Takiego kremu szukalam od dluzszego czasu..kremu, ktory bedzie posiadal szerokie spektrum dzialania i wlasnie takim kremem jest krem
GARNIER LISCIANTE OTTICO
( w Polsce dostepny jako krem GARNIER 5 SEC.PERFECT BLUR)



 Krem ten uzywamy bezposredio po zastosowaniu swojego kremu na dzien, tuz przed nalozeniem naszego podkladu, wystarczy odczekac jedynie 5 sekund a nasza skora jest nie do poznania.
Idealnie sie sprawdza jako baza pod makijaz.
Jego 4 podstawowe dzialania to 
-wypelnia istniejace zmarszczki, 
-dziala jako korektor 
-obkurcza rozszerzone pory
- likwiduje efekt "swiecacej skory"
W szczegolnosci polecam go osoba, ktore nie stosuja podkladow, skora na prawde jest nie do poznania, znikaja drobne niedoskonalosci ,zaczerwienienia, skora jest niesamowicie wygladzona.
Dodatkowo krem posiada drobinki, ktore odbijaja swiatlo dzieki czemu nasza skora wyglada niezwykle swiezo.

Dzieki mojemu odkryciu coraz czesciej wychodze bez maski na twarzy w postaci tony pudru, cera wyglada ladnie nawet bez malunku.
Wystarczy odrobina rozu na policzki, tusz do rzes i voila gotowa do wyjscia.


IT.

Se cerchi una soluzione che corregga visibilmente e immediatamente le irregolarita della pelle: 
-rughe
-pori
-irregolarita 
-lucidita
E sufficente qualche secondo per ottenere una pelle liscia, luminosa e dall'aspetto piu giovane.
Prova la crema 
GARNIER LISCIANTE OTTICO 5 SEC.
La sua formula, creata grazie ad una tecnologia innovata, e concentratain riflettori di luce dotati di eccecionali propieta oticche,
Diffondono la luce in tutte le direzioni per correggere istantaneamente le irregolarita della pelle per un effeto foto-ritocco ringiovanente.
Si appòica dopo la crema giorno su tutto il viso.
La sua texture ultra lisciante lascia la pelle incredibilmente morbida luminosa e velutata.


Znacie ten krem?
Jakie sa wasze opinie?


poniedziałek, 15 lutego 2016

Male tatuaze .. inspiracje..

Maly tatuaz to chyba najbardziej powszechny trend.. mikroskopijny tatuaz ma chyba kazdy, lub kto nie ma na pewno ma ochote cos takiego strzelic sobie na ciele.
Ja osobiscie jestem zakochana w tatuazach mam ich troche, jak to sie mowi apetyt rosnie w miare jedzenia ..zrobisz jeden juz myslisz nad nastepnym, dobrze ze mam sporo ciala do tatuowania :)

CHCESZ ZROBIC TATUAZ A NIE WIESZ CO?
Oto galeria najpiekniejszych i najbardziej na topie tatuazy z pewnoscia znajdziesz cos dla siebie!!!














Tak jak powiedzialam apetyt rosnie w miare robienia , oto moje nowe new on, do malych on nie nalezy i do tego jeszcze nie jest skonczony aczkolwiek juz wyglada zajebiscie :)


CO MYSLICIE O TAKICH MICRO TATUAZACH?
MACIE OCHOTE NA JEDEN A MOZE DZIESIEC :d?

niedziela, 14 lutego 2016

Kolory must have 2016 roku..

Kwarcowy roz i spokojny blekit...to dwa kolory ktore sa totalnym must havem w naszej szafie na ten rok!! Pastele wziely znow gore nad innymi kolorami w sumie dobrze dosc juz tych szarosci , czarnosci!!
Kolory te pasuja niemal kazdemu, odswiezaja look nadaja promiennego powiewu niemal kazdemu lookowi.
A co najwazniejsze odmladzaja!!!! :)


W sklepach juz mozemy nabyc ubrania w tych tonach, sa latwe do zestawienia idealnie komponuja sie z szarosciami, kolorem khaki, czernia , biela, bezem.
Idealnie wygladaja zestawione razem bardzo dziewczeco i romantycznie.










source:internet
Co myslicie o tych kolorach?
Jestescie gotowe aby je nosic?

wtorek, 2 lutego 2016

Tbdress Bridesmaid Dresses 2016 show..

Jezeli w tym roku, lub w najblizszym masz zamiar stanac na slubnym kobiercu ..ten post jest dla Ciebie..
Jezeli wybralas juz swoja suknie slubna, a teraz jestes na poszukiwaniu sukienek dla twych druhen ten post jest dla Ciebie..

Czym kierwoac sie przy wyborze druhny..no coz w tej kwesti nie moge Ci pomoc, aczkolwiek twoja decyzja musi byc podjeta z glowa, aby pozniej jej nie zalowac.
Najbezpieczniej wybrac kogos z rodziny, kuzyknke badz najlepsza przyjaciolke!!
Pamietaj jednak aby twoja druhna nie byla w ciazy przynosi to ponoc pecha taki przesad.
Czy to prawda nie wiem jednak lepiej dmuchac na zimne , czyz nie?

Kiedy juz wybralas bliskie twemu sercu osoby czas rozejrzec sie za odpowiednimi sukienkami, druhny to wazne osoby na slubie musza wygladac ladnie, ale nie ujmowac sceny pannie mlodej to oczywiste.

Bardzo fajne i niebanalne propozycje w swoim asortymencie ma sklep 
Jezeli szukasz czegos ekonomicznego i jednoczesnie w dobrym guscie wystarczy w wyszukiwarce znajdujacej sie w prawym gornym rogu strony sklepu wpisac 
i voila sukienki w super cenach sa przed naszym nosem..



Osobiscie jestem zakochana w koronkowych, romantycznych sukienkach..z pewnoscia wlasnie takie wybralabym dla moich druhen, szkoda ze ja juz po slubie :)


Jesli wlasnie takiej sukienki szukamy, filtrujemy asortyment sklepu wpisujac
i wybieramy wymarzona sukienke dla naszych druhen.



Wiec jesli pelna para ruszyly poszukiwania sukienkek dla twych druhen sprawdz sklep Tbdress, ktory przygotowal duzy asortyment sukienek, wystarczy tylko wybrac
 dodac do koszyka i kupic, czyz nie proste bez zbednego stresu, straty czasu przyjemnie we wlasnym domu.

Zapraszam na zakupy do


Buziaki
xoxo