środa, 27 stycznia 2016

Rozowo mi...

Zima na calego!! 
Niskie temperatury daja sie we znaki , teraz bardziej niz nigdy nadszedl czas na futrzaki.
Futrzane kurtki, kamizelki, czapki to jest to co zmarzlaki lubia najbardziej!!!
Jednak tylko te ekologiczne, stanowczo mowie nie prawdziwym futra wygladaja one ladnie na prawowitym wlascicielu a poza tym imitacje sa teraz tak dobrze zrobione, ze praktycznie roznicy nie widac czy nosimy futrzaka sztucznego.
Czemu zyc ze swiadomoscia ze nosimy na sobie cierpienie niewinnego zwierzaka, ktore zostalo zabite w brutalny sposob aby zaspokoic nasza pyche i rzadze posiadania!!

Tak wiec niech zyja futrzaki ale tylko te ekologiczne!!!!

Niech was nie zmyli sloneczko i zielen w tle na Sardynii tak wyglada zima, ale moge was zapewnic ze zimno jest, wiadomo nie tak jak w Polsce aczkolwiek ze wzgledu na duza wilgotnosc powietrza chlod sie czuje i to jak.
 Gdy temperatura tutaj spada do 0 stopni ja ja odczuwam jak -7st w Polsce wlasnie porzez ta cholerna wilgotnosc!
Ja zestawilam futerko z dresami a czemu nie postawilam na wygodnosc :) 





Rozowo mi..
FAUX FUR / SHEIN
PULLOVER / BERSHKA
PANTS / NO NAME
BAG / BERSHKA
BOOTS / NO NAME

Futrzaki in czy out?
buziaki
xoxo

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Culottes..

Spodnie, ktore w tym sezonie i nadchodzacym wiosenno-letnim, sa mega modne, sieciowki oferuja niezliczona ilosc tych spodni w kazdym kolorze.


Lacza one w sobie zalety spodnicy i spodni..idealnie sie sprawdzaja zarowno w stylizacjach dziennych jak i wieczorowych.
Cecha charakterystyczna tych spodni jest dlugosc za kolano i dosc szeroka nogawka..niestety nie pasuja one wszystkim, skracaja nogi, wiec pozwolic sobie moga na nie osoby wysokie ( zyrafa taka jak ja bedzie w sam raz)
Jesli jednak nie grzeszysz cm, mozesz sobie pozwolic na tego typu spodnie wystarczy zestawic je z wysokimi obcasami!!! Sa one ciekawa alternatywa dla spodnic i na pewno wygodniejsze.
Ciekawie wygladaja spodnie cullote z wysokim stanem polaczone z krotkim topem, oczywiscie potrzebny do tego jest mega plaski brzuszek :)
Mnie osobiscie bardzo sie te spodnie podobaja, zarowno w wersji eleganckiej jak i sportowej zestawione ze sneakersami.

Na wyprzedazy wylowilam dzinsowe cullote z wysokim stanem i widocznym zamkiem..zestawilam z botkami obcas 12cm i ramoneska.








Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
CULOTTES / STRADIVARIUS
SHOES / BERSHKA
TOP / BENETTON
JACKET / TUTAJ / HERE

Macie w swojej szafie spodnie culotte, czy raczej odpuszczacie ta mode ?


buziaki
xoxo


czwartek, 21 stycznia 2016

Be my Valentine..


Moje serce cicho puka, 
moje oko Ciebie szuka, 
moje usta szepcą skromnie: 
jeśli kochasz - napisz do mnie.

Walentynki juz tuz tuz a wy macie juz kreacje na ta okazje??
Jesli nie to koniecznie zajrzyjcie do sklepu


z okazji Walentynek az do 80% przecena plus dodatkowe upusty z kodem 

HEARTME


DRESS / HERE
BAG / HERE
HEELS / HERE


DRESS / HERE
HEELS / HERE
BAG / HERE


DRESS / HERE
FEDORA / HERE
BOOTS / HERE

Wysylka gratis !

Platnosc jak w kazdym sklepie internetowym poprzez 
-PAYPAL
-KARTA KREDYTOWA
-WESTER UNION
-PRZELEW BANKOWY

Zapraszam na zakupy do sklepu




BUZIAKI 
XOXO

czwartek, 14 stycznia 2016

Walentynkowa promocja z Sammydress...



Po swietach, Nowym Roku .. no i przed nami swieto, ha jakie no coz nic innego jak
  Walentynki..
Przez jednych kochane przez drugich znienawidzone, w tym dniu slodko wyznajemy sobie milosc , wysylamy kiczowate kartki milosne, obdarowujemy ukachana lub ukochanego czekoladkami ( nasza dieta idzie sie je...) misie, gumisie, publikacje na fejsie z wyznaniami jak ja cie kochanie kocham.. serduszko tu kwiatuszek tam no wymiekam moje pachy w tym dniu produkowac beda nadmiar miodu!!

Romantyczna kolacja to to co kocham najbardziej ( ironicznie) zeby duzo wina bylo aby znieczulic bol!
Trzeba sie w cos przeciez ubrac , najlepiej w czerwien no bo w ten jeden dzien w tym kolorze chyba kazdy wygladac bedzie ok.
Wiec na taka randeczke najlepiej wskoczyc w koronkowa sukieneczke !!!



Zatroszczyc sie rowniez wypada o czesc intymna naszego stroju.. wiec na dno szuflady wyrzucamy sportowe staniki i inne stanikopodobne wynalzki i zastepujemy je wyuzdanymi komplecikami a co raz w roku mozna!!




Zapraszam wiec do sklepu 

z okazji Walentynek znajdziemy tam duzo roznego rodzaju promocji!!



Jaki jest wasz stosunek do Walentynek?
Obchodzicie czy tez nie?
Buziaki
xoxo

czwartek, 7 stycznia 2016

Fa freddo..

Zdjeciowo..
Zimno, wiec nadszedl czas na futrzaka i czape trzeba sie jakos ogrzac :)











Fa freddo.. - MODNAPOLKA.pl
COAT / TUTAJ / HERE
SHOES / STRADIVARIUS
JEANS / VERO MODA
HOODIE / H&M
BAG / ZUIKI
BEANIE / TERRANOVA

POLUBILAM FUTRZAKI A WY?
BUZIAKI
XOXO

wtorek, 5 stycznia 2016

New years sales..

Spore obnizki w sklepie


zarowno na ubrania jak i buty i akcesoria , dodatkowo wydajac wiecej niz 49$ otrzymamy dodatkowy upust 10% z kodem 

HAPPY10

SZUKASZ CIEPLEGO SWETRA NA ZIME ?



ALBO JAKZE MODNYCH KOZAKOW ZA KOLANO?!





Wiecej produktow w promocji znajdziecie pod
  linkiem.

Niech zyje szoping z Choies!!


BUZIAKI
XOXO