poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Be our fashion buyer..

Zapraszam na konkurs zorganizowany przez sklep 


Zasady sa niezwykle prosty a mianowicie, podziel sie z nami swoim stylem , zdjecia moga pochodzic ze znanych stron , czasopism, moga byc zrobione przez Ciebie o nawet jakis wlasny projekt, moze wziasc udzial w konkursie.
Aby wziasc udzial w konkursie potrzebne sa 2 zdjecia jedno z przodu a drugie z tylu.



All rules are here: 
1. Be our fashion buyer! Provide your fashion styles to us, they can come 
from your favorite websites, the photos you take or even your own design. 
Tips: 2 photos at least. One is the front, the other is the back. 
2. Invite your friends and family to vote for you. 
3. 1500 points(US$15) & US$50 Amazon gift cards for the first top-10 superb 
products. 
4. We will refer to fashion element, then produce samples from selection 
and reward EXTRA US$100 coupon. 

More info on 



niedziela, 30 sierpnia 2015

Floral dress..

Zdjeciowo..











Floral dress - MODNAPOLKA.pl

DRESS / CHOIES
BAG / MOTIVI
SHOES / ZARA

Co myslicie ?

Kto moze prosze o 
klik
buziaki
xoxo

czwartek, 27 sierpnia 2015

Levi's.. with Usgobuy!!

Ktoz nie zna i nie ma w swojej szafie jeansowych spodni Levis!
Chyba ciezko bylo by znalesc taka osobe, marka ta zostala zalozona przez Leviego Straussa w 1853.
Jego firma zaslynela z tego ze produkowala na duza skale robocze kombinezony dzinsowe dla robotnikow pracujacych przy budowie Kanalu Panamskiego.
Sklep Levis ma swoje sklepy na calym swiecie aczkolwiek kolekcje wyrzucane na rynek znacznie sie miedzy soba roznia.

Dlaczego wiec nie kupic sobie orginalnych spodni Levis w orginalnym amerykanskim sklepie online!!
Jest to mozliwe dzieki firmie

Dzieki niej mozemy cieszyc sie niepowtarzalnymi dzinsami pochodzacymi z orginalnej amerykanskiej kolekcji.
Zakupy z 
sa niezwykle latwe, rejestrujemy sie na stronie nastepnie za posrednictwem strony wybieramy sklep online w ktorym chcemy robic zakupy, kupujemy wybrany produkt, wysylany jest on na adres tymczasowy ( magazyn firmy Usgobuy) znajdujacy sie w Usa a nastepnie po uiszczeniu oplaty za wysylke za posrednictwem najlepszych kurierow dostepnych na rynku firma Usgobuy wysyla go do nas, czyz nie proste?!
Sklepy znajdujace sie w Stanach zjednoczonych rzadko oferuja wysylke do Europy , teraz dzieki USGOBUY jest to mozliwe !!



Ceny wysylki sa naliczane wedlug wagi i rozmiarow paczki
Wiecej na ten temat

Teraz warto kupowac w Stanach cena dolara na rynku jest stosunkowo niska, nie mowie tutaj aby kupowac tylko i wylacznie ubrania, za posrednictwem Usgobuy mozemy zamawiac co tylko chcemy: 
kosmetyki
zabawki dla dzieci
sprzety gospodarstwa domowego
Pelna liste sklepow wspolpracujaca z Usgobuy najdziecie 
http://www.usgobuy.com/en/us-online-shops/




A oto kilka rzeczy z jesiennej kolekcji Levis dostepnej na amerykanskiej stronie 

Spodnie juz od 50$




 zakupy z USA na wyciagniecie reki!!


Letnia wyprzedaz w sklepie Choies...

Koniec lata, sklepy zaczely czyscic magazyny, dzieki czemu mozemy korzystac z okazyjnych zakupow za naprawde male pieniadze!
Bardzo ciekawa wyprzedaz zoorganizowal sklep



Sukienki, koszulki kombinezony spodnice i letnie buty znajdziecie tam doslownie wszystko co potrzebujecie..







Wiecej rzeczy w super cenach znajdziecie na stronie


 RZUCCIE OKIEM NAPRAWDE WARTO!

WYPRZEDAZ KONCZY SIE 
9 WRZESNIA!!

buziaki
xoxo





środa, 26 sierpnia 2015

Lace dress...

Zdjeciowo..













DRESS / TUTAJ / HERE
SHOES / BERSHKA
NECKLACE / TUTAJ / HERE
BAG / EVEN & ODD

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl Co myslicie o takim polaczeniu?
buziaki
xoxo

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Porto Taverna..

Zdjeciowo..











Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
NECKLACE / TUTAJ / HERE
BIKINI / TEZENINS ( PODOBNE TUTAJ)
SUNNIES / MISSONI

BUZIAKI
XOXO
 I UDANEGO DNIA!!

sobota, 22 sierpnia 2015

Adidas stores catering to all your sports needs..

USGoBuy is an American company which helps you in the purchase of branded goods from America. With the company’s help you get a postal address of the country and the company’s employees collect goods on your behalf. After that the good reaches the warehouse and from there it is being sent to you only after you pay them a minimal amount.  

USGoBuy provides you with a link 


where you can surrender your order form. Clear your doubts just by clicking on this link.

About Adidas:
Whether it is men or woman Adidas caters to all your needs. Find your nearest shop in Mumbai just by going through their official website. You can even purchase online. The shop caters to everyone’s needs-men, woman and kids. The shop keeps a wide range of products but only sports goods. There are 3 categories of goods available with them- accessories, clothing and footwear. In this article I would like to emphasize mainly on men’s products.

Brands and collection for men in Adidas store are as follows:
The product types in adidas store are as follows ankle socks, back packs, ball (hand stitched), ball (laminated), ball (machine stitched), bats, cap, cardigan, crew socks and much more is in store for you. Among these product types you can choose accordingly. The brands for men in the adidas stores are adidas golf, originals, sport performance and sport style. The collections from the house of Adidas are action sports, base, basketball neo, basketball inspired, blue, boost and much more. The collections are exclusively designed for you. The company designers survey the market and then do they make any product. 
Likewise for woman and kids there are a range of products available at the Adidas store. 


czwartek, 20 sierpnia 2015

Crop..

Zdjeciowo..











TOP / BERSHKA ( SIMILAR )
PANTS / ZARA ( SIMILAR )
SHOES / BERSHKA
BAG / CHOIES

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
CO MYSLICIE?

KTO MOZE PROSZE O
&

BUZIAKI
XOXO

środa, 19 sierpnia 2015

Summer..

Lato praktycznie dobiega koncowi, nie wiem jak u was ale na Sardynii choc tempertatury w dzien sa dosc wysokie, noca drastycznie spadaja i potrzebny ( niestety) jest juz sweterek czy kurteczka.
A taka szkoda bo lato to lato!

Kilka moich letnich lookow:









Ktory z tych letnich lookow najbardziej przypadl wam do gustu?

Kto moze prosze o 
buziaki
xoxo