piątek, 28 lutego 2014

Pizzo..

Witam,
bardzo dlugo wzbranialam sie przed zakupem sukienki z wykonczeniami z koronki ,kojarzyla mi sie ona z bielizna dobra do spania .
W tym roku w kazdym sklepie byl nawal tego typu sukienek ,prawie kazda sieciowka zaprezentowala nam ten bielizniarski styl w swojej kolekcji. Zara proponowala je w polaczeniu z oversizowymi plaszczami i topornymi ciezkimi butami,Bershka w wersji mniej seksownej w polaczeniu ze skorzanymi ramoneskami podobnie jak Stradivarius czy Pull&Bear .
Bardzo dlugo zapieralam sie przed jej kupnem az wreszcie znalazlam jedna ktora nawet mi sie spodobala w moim ulubionym kobaltowym kolorze wykonczona czarna koronka ,skusila mnie rowniez cena bo kosztowala az cale 6 euro(na wyprzedazy) :D :D chyba wlasnie dzieki tej cenie wisi dumnie u mnie w szafie.
Jak wspomnialam mam slabosc do kobaltow ktore bosko wygladaja z czernia ,ponizej na zdjeciach chcialam wam zaprezentowac moja propozycje outfitu z koronkowa zwiewna sukienka w roli glownej :

                                                     sukienka /STRADIVARIUS
                                                     kurtka /MANGO
                                                     buty /MOTIVI
                                                     rajstopy/CALZEDONIA









Co sadzicie o takim zestawieniu ?
A wy jak nosicie tego typu sukienki jesli je nosicie ?
xoxoxo

czwartek, 27 lutego 2014

DIOR ..l'amore di ogni donna ...

Witam ,dzisiaj post glamour ... moda z wyzszej polki ,piekna kolekcja akcesoriow od Christaina Diora ,ja sie zakochalam zwlaszcza w torebkach cos pieknego ..moze kiedys bede zaszczycona posiadaniem choc jednej w mojej szafie ..coz marzenia sa za darmo ,pomarzyc zawsze wolno i poogladac rowniez :)























Jak sie wam podobaja?
 Moim faworytem jest kobaltowa ,neonowa zielona i rozowa pastelowa kopertowka :) bransoletka kobaltowa rowniez bym nie pogardzila :)
xoxoxox



Boyfriend..

Dzisiaj look z serii ubralam pierwsze lepsze co zlapalam :)
Przeciez najlepiej wygladamy w tym czym najlepiej sie czujemy :)
Zapraszam rowniez do klikania w MOJA WISHLISTE :* i do odwiedzenia bloga AGNIESZKI :*


                                                       marynarka/BENETTON
                                                       t-shirt/ BERSHKA
                                                       spodnie/PULL&BEAR
                                                       buty/BERSHKA
                                                       torba /NO NAME







A wy co sadzicie o spodniach boyfriend lubicie czy nienawidzicie ? :D

czwartek, 20 lutego 2014

Spring with SHEINSIDE SHOP...

Witam ,dzisiaj chcialabym przedstawic wam oferte sklepu Sheinside...oferuje on ogromny wybor ubran na kazda okazje i pore roku .
Mozemy z nim stworzyc caly look ,bo sklep Sheinside to nie tylko ubrania ale i torebki ,bizuteria ,akcesoria do wlosow i nie tylko :)
Przegladajac ich oferte zakochalam sie w wielu propozycjach (juz widze outfity z nimi w roli glownej)  a oto kilka propozycji ktore mam nadzieje spodobaja sie ,bo ja je chce w mojej szafie :D
Nadchodzi wiosna juz niedlugo na dno szafy wrzucimy ,puchowe kurtki ,grube swetry ,czapy i rekawiczki a zastapimy je wiosennymi kolorowymi ubraniami ,moze wlasnie kupionymi w sklepie Sheinside.
Jak wiemy teraz w tym sezonie bardzo IN sa pastele,oto kilka ciuszkow ktore wpadly mi w oko,jesli sie wam podobaja klikajcie ..dziekuje!!!

 ITALIAN VERSION
Ciao oggi vorrei presentarvi un'offerta....il negozio Sheinside vi offre una vasta selezione di abiti per tutte le occasioni e i periodi dell'anno.
Possiamo creare il look,perchè Sheinside non è un negozio di soli vestiti,ma anche di borse,gioielli,accessori per capelli e altro :-)
Guardando la loro offerta mi sono innamorata di molte loro proposte,ecco qui alcuni suggerimenti che spero vi piacciano,e che io vorrei nel mio armadio.
Sta arrivando la primavera,quindi i capi invernali finiranno in fondo all'armadio,piumini,maglioni berretti e guanti,verranno sostituiti con abiti primaverili,colorati,magari appena acquistati dal negozio Sheinside.
Come tutti sappiamo in questa stagione vanno molto di moda i colori pastello,qui ci sono alcuni vestiti che hanno attirato la mia attenzione!
Se vi piacciono fate un click .....grazie !!!!

SUKIENKI MUST HAVE KAZDEJ WIOSNY..

                             1                                         2                                      3                                       4

                           KLIK                                 KLIK                               KLIK                                   KLIK



                               1                                       2                                      3                                            4

                        KLIK                                      KLIK                                   KLIK                                      KLIK


BLUZY..

                            1                                         2                                                3                                            4
                        KLIK                                      KLIK                                           KLIK                                       KLIK

KURTKI..

                           1                                         2                                               3                                             4
                        KLIK                                       KLIK                                           KLIK                                    KLIK

SWETRY...

                        1                                           2                                              3                                          4
                      KLIK                                     KLIK                                              KLIK                                  KLIK

BIZUTERIA..

                     1                                         2                                                  3                                         4
                     KLIK                                  KLIK                                           KLIK                                         KLIK


                       1                                     2                                                   3                                           4
                      KLIK                                KLIK                                           KLIK                                     KLIK